Bel voor een afspraak zo vroeg mogelijk, dan kunnen we je waarschijnlijk de dag zelf nog inplannen. We zijn alvast bereikbaar vanaf 8u. en onze digitale agenda is 24/7 beschikbaar.
Maak je ook een afspraak voor familieleden? Vermeld het juiste aantal patiënten door. Zo geven we jullie allemaal de nodige tijd en zorg.
Bedankt om op tijd op je afspraak te zijn. Zo kunnen we ook andere patiënten op tijd verder helpen.
Geraak je niet op een afspraak? Laat het ons dan, graag zo snel mogelijk, weten. Bel ons op, dan kunnen we jouw plek aan iemand anders geven.
Als je in De Brug toekomt, passeer je eerst langs het onthaal. Zij registeren jouw aanwezigheid, zo weet de zorgverstrekker dat je er bent.
Probeer afspraken die kunnen wachten, enkele dagen vooraf te plannen. Zo kunnen we andere patiënten die sneller hulp nodig hebben, vroeger inplannen.
Heb je een voorschrift, requisitoir of andere documenten nodig? Wij zorgen dat ze klaarliggen, maar geef ons wat tijd (2-tal dagen).
Is een gesprek in het Nederlands, Engels of Frans niet eenvoudig? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing. Misschien kan iemand je vergezellen tijdens je consultatie?
Kinderen onder de 14 jaar komen met een ouder naar De Brug.
tijdens de consultatie
Vragen we je om jouw telefoon stil te zetten. Zo kunnen we je met volle aandacht verzorgen.
Sommige consultaties vragen meer tijd en lopen uit. Dankjewel voor je geduld.
Omdat we vaak fysieke onderzoeken uitvoeren, is het aangenaam voor ons dat je jezelf hebt gewassen voor een consultatie.
Heb je een afspraak bij de tandarts? Vergeet je tanden niet te poetsen vlak voor je afspraak.
in de wachtzaal
Ofwel zal de zorgverstrekker je komen ophalen in de wachtzaal ofwel laat het onthaal je weten dat je naar de zorgverstrekker kan gaan.
Bedankt om rekening te houden met de andere patiënten in de wachtzaal.
In De Brug mag je niet roken, ook niet in de wachtzaal. We vragen je ook om niet te eten.
Er zijn voortdurend zorgverstrekkers in de wachtzaal. Misschien ook de zorgverstrekker waar je een afspraak bij hebt, of waaraan je nog iets wil vragen. Bedankt om je beurt af te wachten. Straks wordt er tijd voor jou gemaakt.
Soms neemt een zorgverstrekker een dringende patiënt tussen geplande afspraken erbij. Dan dien je langer te wachten. Dat is niet leuk, maar we rekenen op jouw begrip.